ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZDP.1102.1/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZDP.1102.1/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. zaplecza technicznego, materiałowego oraz zatrudnienia

Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Data udostępnienia: 2021-01-26

Ogłoszono dnia: 2021-01-26

Termin składania dokumentów: 2021-02-08 15:00:00

Nr ogłoszenia: ZDP.1102.1/2021

Zlecający: KIEROWNIK

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
  1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub  innego państwa, którego obywatelowi na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – pod warunkiem, że osoby te posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe administracyjne,
  2. prawo jazdy kat. B,
  3. znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych: (wg stanu prawnego obowiązującego w dniu ogłoszenia):
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks pracy,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
  • ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
  • ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy,
  • rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 grudnia 2016 r.
    w sprawie świadectwa pracy,
  • rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
  • rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r.
    w sprawie dokumentacji pracowniczej,
  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
     i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie gospodarki materiałowej, ewidencji materiałów i przedmiotów nietrwałych.
  2. Kontrola utrzymania budynków, a w szczególności przeprowadzania przeglądów.
  3. Kontrola pod względem merytorycznym faktur.
  4. Zakupy materiałów: części zamiennych, olejów i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów, maszyn i sprzętu.
  5. Wydawanie kart drogowych pojazdów i raportów dziennych pracy sprzętu.
  6. Nadzorowanie gospodarki paliwowej, w tym ewidencji zużycia paliw w pojazdach i sprzętach, z uwzględnieniem opłat emisyjnych.
  7. Przygotowywanie do Dep. Środowiska UMWW w Poznaniu informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat (za emisję spalin).
  8. Nadzorowanie eksploatacji i konserwacji sprzętu oraz pojazdów, w tym przeprowadzania przeglądów technicznych i rejestracji pojazdów.
  9. Prowadzenie postępowania w zakresie dokonywania niektórych  zakupów dostaw i usług o bez stosowania ustawy Pzp.
  10.  Przygotowywanie wniosku na przetarg w trybie zamówień publicznych  na zimowe utrzymanie dróg powiatowych.
  11. Przygotowywanie projektów zarządzeń kierownika w sprawach kadrowych i gospodarki materiałowej, projektów uchwał rady powiatu w sprawach przystanków komunikacyjnych, zimowego utrzymania dróg.
  12. Przygotowywanie uzgodnień korzystania z przystanków komunikacyjnych przez przewoźników.
  13. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.
  14. Prowadzenie rocznej i miesięcznej ewidencji czasu pracy.
  15. Przygotowywanie: list obecności, aneksów umów o pracę, pism w sprawie nagród i kar, dodatków za wieloletnią pracę, odprawy w związku z przejściem na emeryturę lub rentę
  16. Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych.
  17. Prowadzenie postępowania zatrudnienia, naborów, konkursów na wolne stanowiska, służby przygotowawczej pracownika samorządowego na stanowisku urzędniczym.
  18. Rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów.
  19. Załatwienie formalności związanych z przyjmowaniem, przenoszeniem, zwalnianiem oraz wynagradzaniem pracowników.
  20. Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
  21. Przygotowywanie sprawozdań do GUS, kwartalne Z-03, roczne Z-06a.
  22. Koordynacja prac w zakresie szkoleń i doskonalenia pracowników i innych spraw w zakresie bhp i p.poż. w tym prowadzenie ewidencji przydzielanych środków ochrony osobistej.
  23. Nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników.
  24. Zamawianie i wydawanie pracownikom odzieży ochronnej i roboczej, ręczników, mydła i innych środków ochrony osobistej.
  25. Prowadzenie ewidencji czynników szkodliwych, zlecanie badania natężenia hałasu, drgań mechanicznych przy obsłudze niektórych pojazdów i sprzętu.
  26. Pełnienie dyżurów związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych.
  27. Prowadzenie gospodarki kasowej.
  28. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i innych przepisach z zakresu wykonywanych obowiązków.
  29. Dbałość o należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
  30. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. podstawa nawiązania stosunku pracy  - umowa o pracę
  2. wymiar czasu pracy – pełny etat.
  3. Praca w pomieszczeniu i w terenie, przy stanowisku komputerowym, wymagająca analizy dokumentów i prac magazynowych, z wykorzystaniem samochodu służbowego.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru – podpisany;
  2. życiorys zawodowy (CV) – podpisany;
  3. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań:
  5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku
    (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane;
  6. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane;
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane;
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie 
    z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
     i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
    z 2019 r. poz. 1282) - podpisane.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-02-08 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 08.02.2021 r. do godz. 15.00, pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: starszy referent ds. technicznego, materiałowego oraz zatrudnienia”
 
c. Miejsce:
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek
 

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
  1. dnia  09.02.2021 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 13.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru  (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 31 10);
  2. dnia 11.02.2021 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów,
o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.zdp.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Paruszewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-26 13:52:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-26 13:57:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-02-15 08:35:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
328 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony