ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości powyżej 130.000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym Drukuj informację Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym

Szczegóły informacji

Sukcesywna dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt.1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2023-06-06 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2023-06-06 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2023-05-29 przez Konrad Gromada

Treść:

 
 
 
Ogłoszenie o zamówieniu pod numerem 2023/BZP 00236676/01 z dnia 2023-05-29
 
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
 
 
przejdź do strony - ezamowienia
 
identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia :
ocds-148610-d7edb434-fa15-11ed-9355-06954b8c6cb9
 
 
 
Termin składania ofert upływa w dniu 06-06-2023 roku, o godz. 9:00.
         Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06-06-2023 roku, o godz. 9:30.
 
 
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
 
 
Minimalny opis zamówienia:
 
Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym zgodnej ze specyfikacją składu chemicznego i granulacji soli drogowej,
  1. skład chemiczny:
    1. NaCl - min 90%,
    2. antyzbrylacz K4[Fe(Cn)6] - min. 40 mg/kg
    3. części nierozpuszczalne w wodzie - max 8%,
    4. wilgotność - max 3%,
  2. granulacja ziarna:
    1. powyżej 6 mm - max 10%,
    2. od 1 mm do 6 mm – min 70%,
    3. poniżej 1 mm – max 3%
 
Dostarczona sól drogowa musi posiadać:
  1. parametry chemiczne wg normy PN-86/C-84081.02
  2. pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów
  3. atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości.
 
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać sól drogową posiadającą aktualną na moment zawarcia umowy oraz na moment dostawy opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą jej przydatność do zimowego utrzymania dróg oraz aktualny jak wyżej atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych.
 
Zamówienie podstawowe obejmuje dostawę 500 ton soli drogowej DR.
 
Miejscem dostaw jest plac składowy Zamawiającego zlokalizowany przy ul. Kolska Szosa 64, 62 – 700 Turek.
 
Koszty transportu, załadunku i wyładunku soli ponosi w całości Wykonawca. Transport dokonywany będzie na wyłączne ryzyko Wykonawcy.
 
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp możliwość skorzystania z prawa opcji.
 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnej zmiany zakresu przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, poprzez:
  1. zwiększenie ilości zamawianej soli o 10% w stosunku do ilości stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego,
  2. zmniejszenia ilości zamawianej soli, do wartości nie niższej niż 400 ton.
 
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy  (projekt umowy) - załącznik  6 do SWZ.
 
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” - sposób przygotowania i składania oferty stanowi rozdział SWZ

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Konrad Gromada
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-29 13:54:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Ignatowicz - Kowalska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-29 13:54:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Ignatowicz - Kowalska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-29 11:23:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
151 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony