ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Prześwietlanie drzew i usuwanie pędów odroślowych na drogach i ulicach powiatowych na terenie Powiatu TureckiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Prześwietlanie drzew i usuwanie pędów odroślowych na drogach i ulicach powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego

Szczegóły informacji

Prześwietlanie drzew i usuwanie pędów odroślowych na drogach i ulicach powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego

Status: w toku

Tryb: Tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt.1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 2025/BZP 00078256/01

Termin składania ofert / wniosków: 2025-02-07 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2025-02-07 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Platforma e-Zamówieniahttps://ezamowienia.gov.pl/pl/

Ogłoszono dnia: 2025-01-23 przez Roman Kacprzak

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu pod numerem  2025/BZP 00078256/01 z dnia 2025-01-30
 
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
 
identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia :
ocds-148610-9a27450f-0694-4875-8725-ae057be1e83e
 
Termin składania ofert upływa w dniu 07-02-2025 roku, o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07-02-2025 roku, o godz. 09:30.
 
 
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
 
 
Minimalny opis zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest:
Prześwietlanie drzew i usuwanie pędów odroślowych
na drogach i ulicach powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego
etap I
pielęgnacja i prześwietlenie koron drzew, usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej drzew
etap II
dwukrotne usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej drzew
 
Zakres prac obejmuje w szczególności:
  1. wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew - usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych (posusz) oraz gałęzi wyraźnie opanowanych przez choroby i szkodniki. Rutynowe cięcia pielęgnacyjne – wykonujemy je obligatoryjnie na każdym wytypowanym drzewie.
  2. wykonanie cięć technicznych drzew zmniejszające gabaryty korony, likwidujące kolizję z urządzeniami technicznymi, poprawiające statykę drzewa.  Zasadniczo wykonywane w szczytowych partiach korony. W miarę możliwości należy zachować naturalny pokrój korony.  Zakres –  do 30% masy korony.
  3. wykonanie tzw. skrajni poziomej i pionowej - cięcia techniczne podnoszące koronę do wysokości 5 m nad jezdnią oraz 2,50 m nad chodnikiem dla pieszych.
  4. wykonanie cięć korygujących drzew - cięcia zmierzające do zniwelowania     konstrukcyjnych wad korony, zapobiegające rozłamaniom i poprawiające statykę drzewa (w miarę potrzeb, głównie wnętrze korony).
  5. usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej drzew – usuwanie odrostów korzeniowych za pomocą sekatora lub noża możliwie najbliżej miejsca odrostu, po usunięciu warstwy gruntu do miejsca wyrastania odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej.
 
Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren prac z zachowaniem najwyższej staranności i przepisów prawa.
 
Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
 
Usługa jest realizowana  zgodnie z:
 
  • Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
  • Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
  • Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
  • Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym,
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
  • Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych,
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
  • Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
 
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
Opis przedmiotu zamówienia - załącznik  do SWZ
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik  do SWZ
Projektowane postanowienia umowy  (projekt umowy)- załącznik  do SWZ
 
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
 
Jeżeli Wykonawca posiada kwalifikowany znacznik czasu, należy go przedłożyć wraz z podpisem lub pieczęcią
elektroniczną, w celu określenia dokładnej daty powstania dokumentu elektronicznego.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Kacprzak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-01-30 14:01:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Ignatowicz - Kowalska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-01-30 14:01:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Ignatowicz - Kowalska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-01-30 14:01:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
66 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony