ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O PRZETARGU nr 07/2023 Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych składników majątku ruchomego Na podstawie §9 ust. 1 oraz §15 ust. 1 Regulaminu stanowiącego załącznik do uchwały nr 586/2013 Zarządu Powiatu Tureckiego z dnia 06 listopada 2013 roku w sprawie sposobu i zasad gospodarowania zbędnymi lub zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego znajdującymi się w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku, Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych nw. składników majątku ruchomego: - głowica do cięcia krzaków i gałęzi ROLMEX TR 155 - głowica do ścinania (frezowania) poboczy ROLMEX SP-90 - recykler Bagela BA 7000 rok produkcji 2001 zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Ogłoszenie o przetargu opublikowane jest Biuletynie informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku pod adresem: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/ oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Sprzedającego. 1. Oferty należy składać na druku oferty, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia w zamkniętych kopertach. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne składniki przedmiotu przetargu 3. Cena wywoławcza ww. składników została określona w załączniku nr 1 do ogłoszenia 4. Kryterium wyboru oferty będzie cena maksymalna. W przypadku złożenia równoważnych ofert decyduje kolejność wpływu oferty. Przetarg jest ważny, jeżeli przystąpi do niego co najmniej jeden oferent na składnik i zaproponowana przez niego cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej dla danego składnika. 5. Koszt załadunku i transportu ponosi kupujący. 6. Projekt umowy sprzedaży składnika majątkowego stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. 7. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki rzeczowe majątku ruchomego: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek do dnia 04 marca 2024 roku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, pod numerem: 63 222 31 10 8. Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta – zakup sprzętu od ZDP” należy składać w siedzibie Sprzedającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek w terminie do dnia 04 marca 2024 roku do godz. 12:00. Niedopuszczalna jest modyfikacja oferty po terminie określonym jako termin złożenia oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 marca 2024 roku o godz. 12:30. 10. Otwarcia ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego składnika dokona komisja powołana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych w Turku. 11. Wyniki przetargu zostaną ogłoszone na tablicy ogłoszeń w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/. 12. Przetarg należy uznać za ważny, jeżeli do przetargu przystąpił co najmniej jeden oferent i zaproponowana cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej. 13. Kupujący ustalony w drodze przetargu jako nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w terminie 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 14 dni od dnia przetargu. 14. Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych w Turku zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z uzasadnionych powodów. 15. Informacje o przedmiocie sprzedaży i warunkach przetargu można uzyskać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku przy ul. Kolska Szosa 64, tel. 63 222 31 10 w godzinach pracy urzędu. 16. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1 ze zm.), Administratorem danych osobowych, zawartych w przesłanych ofertach, jest Zarząd Dróg powiatowych w Turku z siedzibą przy ulicy Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: zdp@powiat.turek.pl lub pisemnie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Dane zostaną wykorzystane na potrzeby przeprowadzenia przetargu. Po zrealizowaniu celu, dla którego dane zostały zebrane, będą one przetwarzane jedynie do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-02-02 14:48:42 przez Tomasz Kiciński

Załączniki

Pobierz dane XML OGŁOSZENIE O PRZETARGU nr 07/2023 Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych składników majątku ruchomego Na podstawie §9 ust. 1 oraz §15 ust. 1 Regulaminu stanowiącego załącznik do uchwały nr 586/2013 Zarządu Powiatu Tureckiego z dnia 06 listopada 2013 roku w sprawie sposobu i zasad gospodarowania zbędnymi lub zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego znajdującymi się w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku, Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych nw. składników majątku ruchomego: - głowica do cięcia krzaków i gałęzi ROLMEX TR 155 - głowica do ścinania (frezowania) poboczy ROLMEX SP-90 - recykler Bagela BA 7000 rok produkcji 2001 zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Ogłoszenie o przetargu opublikowane jest Biuletynie informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku pod adresem: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/ oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Sprzedającego. 1. Oferty należy składać na druku oferty, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia w zamkniętych kopertach. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne składniki przedmiotu przetargu 3. Cena wywoławcza ww. składników została określona w załączniku nr 1 do ogłoszenia 4. Kryterium wyboru oferty będzie cena maksymalna. W przypadku złożenia równoważnych ofert decyduje kolejność wpływu oferty. Przetarg jest ważny, jeżeli przystąpi do niego co najmniej jeden oferent na składnik i zaproponowana przez niego cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej dla danego składnika. 5. Koszt załadunku i transportu ponosi kupujący. 6. Projekt umowy sprzedaży składnika majątkowego stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. 7. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki rzeczowe majątku ruchomego: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek do dnia 04 marca 2024 roku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, pod numerem: 63 222 31 10 8. Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta – zakup sprzętu od ZDP” należy składać w siedzibie Sprzedającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek w terminie do dnia 04 marca 2024 roku do godz. 12:00. Niedopuszczalna jest modyfikacja oferty po terminie określonym jako termin złożenia oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 marca 2024 roku o godz. 12:30. 10. Otwarcia ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego składnika dokona komisja powołana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych w Turku. 11. Wyniki przetargu zostaną ogłoszone na tablicy ogłoszeń w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/. 12. Przetarg należy uznać za ważny, jeżeli do przetargu przystąpił co najmniej jeden oferent i zaproponowana cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej. 13. Kupujący ustalony w drodze przetargu jako nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w terminie 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 14 dni od dnia przetargu. 14. Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych w Turku zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z uzasadnionych powodów. 15. Informacje o przedmiocie sprzedaży i warunkach przetargu można uzyskać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku przy ul. Kolska Szosa 64, tel. 63 222 31 10 w godzinach pracy urzędu. 16. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1 ze zm.), Administratorem danych osobowych, zawartych w przesłanych ofertach, jest Zarząd Dróg powiatowych w Turku z siedzibą przy ulicy Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: zdp@powiat.turek.pl lub pisemnie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Dane zostaną wykorzystane na potrzeby przeprowadzenia przetargu. Po zrealizowaniu celu, dla którego dane zostały zebrane, będą one przetwarzane jedynie do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora. Drukuj informację OGŁOSZENIE O PRZETARGU nr 07/2023 Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych składników majątku ruchomego Na podstawie §9 ust. 1 oraz §15 ust. 1 Regulaminu stanowiącego załącznik do uchwały nr 586/2013 Zarządu Powiatu Tureckiego z dnia 06 listopada 2013 roku w sprawie sposobu i zasad gospodarowania zbędnymi lub zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego znajdującymi się w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku, Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych nw. składników majątku ruchomego: - głowica do cięcia krzaków i gałęzi ROLMEX TR 155 - głowica do ścinania (frezowania) poboczy ROLMEX SP-90 - recykler Bagela BA 7000 rok produkcji 2001 zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Ogłoszenie o przetargu opublikowane jest Biuletynie informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku pod adresem: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/ oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Sprzedającego. 1. Oferty należy składać na druku oferty, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia w zamkniętych kopertach. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne składniki przedmiotu przetargu 3. Cena wywoławcza ww. składników została określona w załączniku nr 1 do ogłoszenia 4. Kryterium wyboru oferty będzie cena maksymalna. W przypadku złożenia równoważnych ofert decyduje kolejność wpływu oferty. Przetarg jest ważny, jeżeli przystąpi do niego co najmniej jeden oferent na składnik i zaproponowana przez niego cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej dla danego składnika. 5. Koszt załadunku i transportu ponosi kupujący. 6. Projekt umowy sprzedaży składnika majątkowego stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. 7. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki rzeczowe majątku ruchomego: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek do dnia 04 marca 2024 roku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, pod numerem: 63 222 31 10 8. Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta – zakup sprzętu od ZDP” należy składać w siedzibie Sprzedającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek w terminie do dnia 04 marca 2024 roku do godz. 12:00. Niedopuszczalna jest modyfikacja oferty po terminie określonym jako termin złożenia oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 marca 2024 roku o godz. 12:30. 10. Otwarcia ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego składnika dokona komisja powołana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych w Turku. 11. Wyniki przetargu zostaną ogłoszone na tablicy ogłoszeń w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/. 12. Przetarg należy uznać za ważny, jeżeli do przetargu przystąpił co najmniej jeden oferent i zaproponowana cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej. 13. Kupujący ustalony w drodze przetargu jako nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w terminie 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 14 dni od dnia przetargu. 14. Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych w Turku zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z uzasadnionych powodów. 15. Informacje o przedmiocie sprzedaży i warunkach przetargu można uzyskać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku przy ul. Kolska Szosa 64, tel. 63 222 31 10 w godzinach pracy urzędu. 16. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1 ze zm.), Administratorem danych osobowych, zawartych w przesłanych ofertach, jest Zarząd Dróg powiatowych w Turku z siedzibą przy ulicy Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: zdp@powiat.turek.pl lub pisemnie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Dane zostaną wykorzystane na potrzeby przeprowadzenia przetargu. Po zrealizowaniu celu, dla którego dane zostały zebrane, będą one przetwarzane jedynie do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
« powrót do poprzedniej strony