ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZDP.1102.1/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZDP.1102.1/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. zaplecza technicznego, materiałowego oraz zatrudnienia

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Wymiar etatu: etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Data udostępnienia: 2018-02-09

Ogłoszono dnia: 2018-02-09 przez Maciej Rosiak

Termin składania dokumentów: 2018-02-22 00:00:00

Nr ogłoszenia: ZDP.1102.1/2018

Zlecający: Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych w Turku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;  nie dotyczy osób będących obywatelami Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – pod warunkiem, że osoby te posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
f) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
 
b. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe techniczne, w specjalności: budownictwo drogowe, budownictwo komunikacyjne, inżynieria komunikacyjna, inżynieria ruchu,
b) uprawnienia budowlane,
c) szkolenia lub kursy z zakresu budownictwa, kosztorysowania, inżynierii ruchu,
d) podstawowa znajomość programu “Road Man”,
e) co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z zadaniami w zakresie administracji budowlanej i drogowej,  
f) znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
– ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
– ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
– ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie zezwoleń na lokalizację w pasie dróg powiatowych urządzeń i obiektów związanych z drogami oraz nie związanych z drogami
2. Przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych na cele związane z drogami i nie związane z drogami.
3. Przygotowywanie zezwoleń na lokalizację zjazdów w pasach dróg powiatowych.
4. Uzgadnianie planów zagospodarowania przestrzennego
5. Prowadzenie ewidencji dróg i mostów w programie “Road Man” oraz sporządzanie sprawozdań z tym związanych.
6. Przygotowywanie opinii w sprawie lokalizacji urządzeń obcych w pasie drogowym.
7. Prowadzenie spraw związanych z inżynierią ruchu i oceną bezpieczeństwa na drogach.
8. Opiniowanie dokumentacji w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Technicznej Starostwa Powiatowego w Turku.
9. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
10. Współdziałanie z innymi pracownikami, Starostwem Powiatowym a także instytucjami, organizacjami i osobami w zakresie wymaganym dla wykonywania zadań.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę;
2) wymiar czasu pracy – pełny etat;
3) praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów;
4) czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne;
5) praca obejmuje zasięgiem drogi administrowane przez Zarząd w granicach Powiatu Tureckiego z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością ruchową w charakterze kierującego.
 

V. Wymagane dokumenty:

1) wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny – podpisany;
3) życiorys zawodowy (CV) – podpisany;
4) kserokopia dokumentu tożsamości;
5) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań;
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane;
8) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane;
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko starszy specjalista zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zmianami) – podpisane.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-02-22 00:00:00
b. Sposób:
pisemnie
c. Miejsce:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 22 lutego 2018 r. do godz. 14.00 pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: “Nabór na stanowisko urzędnicze: starszy specjalista”.

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
1) dnia 22 lutego 2018 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 14.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru  (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 31 10);
2) dnia 26 lutego 2018 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów, o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.zdp.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek. 
W kwestionariuszu należy podać nr telefonu oraz adres e-mail.
« powrót do poprzedniej strony