Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZDP.1102.1/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZDP.1102.1/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. zaplecza technicznego, materiałowego oraz zatrudnienia
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
Data udostępnienia: 2021-01-26
Ogłoszono dnia: 2021-01-26
Termin składania dokumentów: 2021-02-08 15:00:00
Nr ogłoszenia: ZDP.1102.1/2021
Zlecający: KIEROWNIK
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelowi na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – pod warunkiem, że osoby te posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe administracyjne,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych: (wg stanu prawnego obowiązującego w dniu ogłoszenia):
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks pracy,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy,
- rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 grudnia 2016 r.
w sprawie świadectwa pracy, - rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r.
w sprawie dokumentacji pracowniczej, - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie gospodarki materiałowej, ewidencji materiałów i przedmiotów nietrwałych.
- Kontrola utrzymania budynków, a w szczególności przeprowadzania przeglądów.
- Kontrola pod względem merytorycznym faktur.
- Zakupy materiałów: części zamiennych, olejów i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów, maszyn i sprzętu.
- Wydawanie kart drogowych pojazdów i raportów dziennych pracy sprzętu.
- Nadzorowanie gospodarki paliwowej, w tym ewidencji zużycia paliw w pojazdach i sprzętach, z uwzględnieniem opłat emisyjnych.
- Przygotowywanie do Dep. Środowiska UMWW w Poznaniu informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat (za emisję spalin).
- Nadzorowanie eksploatacji i konserwacji sprzętu oraz pojazdów, w tym przeprowadzania przeglądów technicznych i rejestracji pojazdów.
- Prowadzenie postępowania w zakresie dokonywania niektórych zakupów dostaw i usług o bez stosowania ustawy Pzp.
- Przygotowywanie wniosku na przetarg w trybie zamówień publicznych na zimowe utrzymanie dróg powiatowych.
- Przygotowywanie projektów zarządzeń kierownika w sprawach kadrowych i gospodarki materiałowej, projektów uchwał rady powiatu w sprawach przystanków komunikacyjnych, zimowego utrzymania dróg.
- Przygotowywanie uzgodnień korzystania z przystanków komunikacyjnych przez przewoźników.
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Prowadzenie rocznej i miesięcznej ewidencji czasu pracy.
- Przygotowywanie: list obecności, aneksów umów o pracę, pism w sprawie nagród i kar, dodatków za wieloletnią pracę, odprawy w związku z przejściem na emeryturę lub rentę
- Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych.
- Prowadzenie postępowania zatrudnienia, naborów, konkursów na wolne stanowiska, służby przygotowawczej pracownika samorządowego na stanowisku urzędniczym.
- Rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów.
- Załatwienie formalności związanych z przyjmowaniem, przenoszeniem, zwalnianiem oraz wynagradzaniem pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
- Przygotowywanie sprawozdań do GUS, kwartalne Z-03, roczne Z-06a.
- Koordynacja prac w zakresie szkoleń i doskonalenia pracowników i innych spraw w zakresie bhp i p.poż. w tym prowadzenie ewidencji przydzielanych środków ochrony osobistej.
- Nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników.
- Zamawianie i wydawanie pracownikom odzieży ochronnej i roboczej, ręczników, mydła i innych środków ochrony osobistej.
- Prowadzenie ewidencji czynników szkodliwych, zlecanie badania natężenia hałasu, drgań mechanicznych przy obsłudze niektórych pojazdów i sprzętu.
- Pełnienie dyżurów związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych.
- Prowadzenie gospodarki kasowej.
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i innych przepisach z zakresu wykonywanych obowiązków.
- Dbałość o należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów.
- Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- podstawa nawiązania stosunku pracy - umowa o pracę
- wymiar czasu pracy – pełny etat.
- Praca w pomieszczeniu i w terenie, przy stanowisku komputerowym, wymagająca analizy dokumentów i prac magazynowych, z wykorzystaniem samochodu służbowego.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru – podpisany;
- życiorys zawodowy (CV) – podpisany;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań:
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku
(w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane; - oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane; - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 1282) - podpisane.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-02-08 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 08.02.2021 r. do godz. 15.00, pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: starszy referent ds. technicznego, materiałowego oraz zatrudnienia”
c. Miejsce:
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
- dnia 09.02.2021 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 13.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 31 10);
- dnia 11.02.2021 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów,
o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.zdp.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek.