ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe - sprzątanie pasów drogowych w mieście Turek z nieczystości stałych, śmieci, odpadki, gałęzie, liście, papier, tworzywa sztuczne, szkło itp.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe - sprzątanie pasów drogowych w mieście Turek z nieczystości stałych, śmieci, odpadki, gałęzie, liście, papier, tworzywa sztuczne, szkło itp.

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe - sprzątanie pasów drogowych w mieście Turek z nieczystości stałych, śmieci, odpadki, gałęzie, liście, papier, tworzywa sztuczne, szkło itp.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Termin składania ofert / wniosków: 2024-01-25 15:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-01-25 15:01:00

Treść:

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 
Sprzątanie pasów drogowych w mieście Turek z nieczystości stałych
śmieci, odpadki, gałęzie, liście, papier, tworzywa sztuczne, szkło itp.
 
Rodzaj zamówienia: 
Usługa
 
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty częściowej oddzielnie na każde sprzatanie.
 
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
śmieci, odpadki, gałęzie, liście, papier, tworzywa sztuczne, szkło itp.
 
w szczególności odpadki, gałęzie, liście, papier, tworzywa sztuczne, szkło, inne śmieci
 
Usługa będzie wykonywana w granicach pasa drogowego i obejmowała w szczególności: jezdnię, pasy zieleni, chodniki, parkingi, zatoki postojowe, parkingowe i autobusowe.
 
Termin wykonania zamówienia
 
Termin realizacji zamówienia - usługi:
Sprzątanie będzie wykonywane w okresie:
od 04 marca 2024 roku do 01 grudnia 2024 roku
w parzystych tygodniach roku (łącznie w 20 tygodniach)
 
Termin składania ofert: 
data: 25 stycznia 2024 roku (czwartek) do godziny 15:00
 
Termin otwarciaofert:
data: 25 stycznia 2024 roku (czwartek) godzina 15.00  
 
Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę,
wg wzoru formularza ofertowego (w załączeniu do ogłoszenia)
 
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
- osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Turku Turek,
  ul. Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek
- lub e-mail na adres: zdp@turek.starostwo.gov.pl

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony