ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości powyżej 130.000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Obsługa międzybrzegowej przeprawy promowej – wykonywanie przewozu promowego w ciągu drogi powiatowej nr 4484P Brudzew - Krwony - Warenka - Czepów w m. Kozubów, w roku 2024 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Obsługa międzybrzegowej przeprawy promowej – wykonywanie przewozu promowego w ciągu drogi powiatowej nr 4484P Brudzew - Krwony - Warenka - Czepów w m. Kozubów, w roku 2024

Szczegóły informacji

Obsługa międzybrzegowej przeprawy promowej – wykonywanie przewozu promowego w ciągu drogi powiatowej nr 4484P Brudzew - Krwony - Warenka - Czepów w m. Kozubów, w roku 2024

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt.1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2023-10-16 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2023-10-16 12:00:00

Ogłoszono dnia: 2023-10-09 przez Roman Kacprzak

Treść:

 
Ogłoszenie o zamówieniu pod numerem  2023/BZP 00431855/01 z dnia 2023-10-06
 
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
 
 
identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia :
ocds-148610-c486e6a6-6376-11ee-9aa3-96d3b4440790
 
Termin składania ofert upływa w dniu 16-10-2023 roku, o godz. 11:30.
                Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16-10-2023 roku, o godz. 12:00.
 
 
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
 
 
Minimalny opis zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest obsługa międzybrzegowej przeprawy promowej – wykonywanie przewozu promowego w ciągu drogi powiatowej nr 4484P Brudzew - Krwony - Warenka - Czepów w m. Kozubów,
w roku 2024
 
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
  1. prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji promu,
  2. sprawowania dozoru nad powierzonym przez Zamawiającego mieniem służącym do wykonywania umowy,
  3. zapewnienia świadczenia przewozu promem przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wymagane przepisami prawa, aktualne na dzień wykonywania umowy uprawnienia, w szczególności:
  1. patent żeglarski przewoźnika
  2. żeglarską książeczką pracy,
  3. świadectwo zdrowia (orzeczenie o zdolności o pracy);
       4. konserwacji promu i infrastruktury z nim związanej, w szczególności poprzez:
  1. malowanie poręczy promu i zadaszenia oraz przykryć komór;
  2. wymianę uszkodzonych bali drewnianych pokładu i klap wjazdowych;
  3. wymianę uszkodzonych lin (manewrowej i podnoszenia klap);
  4. malowanie lin i słupków zaporowych przed wjazdem na prom i na promie;
  5. smarowanie rolek i lin,
  6. konserwację gum zjazdowych;
     5. kontroli stanu promu co najmniej w każdy dzień wykonywania przewozu,
     6. dokonywania zmian na tablicach informacyjnych w ciągu drogi powiatowej, zgodnie z projektem oznakowania, o wstrzymaniu i ponownym 7. 7.         7.uruchomieniu przeprawy promowej tablice dostarcza Zamawiający,
     8.likwidowania, w okresie zimowym, śliskości na promie oraz wjeździe na prom,
     9.dozoru promu na postoju,
    10.zapewnienia nadzoru nad osobą wykonującą przewóz promem,
    11.zabezpieczenia promu i przeprawy w okresie przerw dziennych i nocnych przed kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem,  samowolnym
     uruchomieniem przez osoby postronne
    12.zapewnienia przestrzegania w miejscu postoju przeprawy przepisów żeglugowych, porządkowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
     uczestniczenia w kontrolach wyposażenia urządzeń przeprawowych oraz kontrolach specjalnych prowadzonych przez przedstawicieli Inspektoratu       Żeglugi Śródlądowej oraz inne uprawnione organy i instytucje,
     13.dbania o właściwy stan ilościowy i jakościowy wyposażenia promu,
     14.zgłaszania Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości odnośnie bezpieczeństwa przewozu oraz braków lub uszkodzeń w wyposażeniu     
      przeprawy,
      15.pokrywania kosztów z tytułu wyposażenia przewoźników w odzież i środki ochrony indywidualnej oraz narzędzia (oprócz stanowiących stałe 
       wyposażenie przeprawy) jak również schronisk i innych świadczeń,
      16.stosowania się do poleceń uprawnionych organów i instytucji, w szczególności Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej, Policji i Państwowej Inspekcji
       Pracy, a także Zamawiającego,
      17.utrzymania czystości:
  1. na promie i łodzi towarzyszącej (usuwanie zanieczyszczeń, zamiatanie i mycie pokładu itp.) sprzętem i materiałami Wykonawcy,
  2. na terenie przyległym w granicach zapór zabezpieczających wjazd na prom (zbieranie śmieci, butelek, puszek),
  3. ustawienie koszy na śmieci po 1 szt. po obu stronach rzeki w granicach zapór zabezpieczających, przy czym do Wykonawcy należy zakup koszy, worków, wywóz śmieci i ich utylizacja,
  4. regularne wykaszanie traw, chwastów i krzewów od brzegu rzeki do zapór zabezpieczających wjazd na prom, zachowując trójkąt widoczności żeglugi w rzece – obustronnie z wywozem pozostałości ścinki na składowisko Wykonawcy.
  5. zagospodarowanie śmieci i odpadów zgodnie z przepisami prawa.
 
 
 
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy  (projekt umowy) – załącznik nr 6 do SWZ 
 
 
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Kacprzak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-09 08:00:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Ignatowicz - Kowalska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-09 08:00:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Ignatowicz - Kowalska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-29 11:32:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
139 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony