ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 130.000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe - sprzątanie jezdni dróg i ulic powiatowych na całej szerokości jezdni wraz z zatokami i parkingami na terenie Powiatu Tureckiego Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe - sprzątanie jezdni dróg i ulic powiatowych na całej szerokości jezdni wraz z zatokami i parkingami na terenie Powiatu Tureckiego

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe - sprzątanie jezdni dróg i ulic powiatowych na całej szerokości jezdni wraz z zatokami i parkingami na terenie Powiatu Tureckiego

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Termin składania ofert / wniosków: 2024-01-30 15:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-01-30 15:01:00

Treść:

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 
Sprzątanie jezdni dróg i ulic powiatowych na całej szerokości jezdni
wraz z zatokami i parkingami na terenie Powiatu Tureckiego.
 
Numer referencyjny: 
ZDP.434.2.2024
 
Rodzaj zamówienia: 
Usługa
 
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty częściowej oddzielnie na każdy etap.
 
 
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
sprzątaniu jezdni dróg i ulic powiatowych na całej szerokości jezdni
wraz z zatokami i parkingami na terenie Powiatu Tureckiego.
 
Przez sprzątanie jezdni należy rozumieć w szczególności zebranie i usunięcie:
- piasku, żwiru i innych materiałów sypkich, liści, trawy, odpadów i wszelkich nieczystości,
  omiatanie oraz ich odpowiednie zagospodarowanie
- usunięcie odrostów, trawy i chwastów - wyrastających przy krawężnikach i w ściekach
  ulicznych z kostki brukowej od strony jezdni
 
Usługa zostanie wykonana w trzech etapach:
- etap I - jednorazowe sprzątanie jezdni ulic w granicach administracyjnych miasta Turek
  oraz jezdni dróg powiatowych w granicach administracyjnych powiatu tureckiego (etap I),
- etap II - jednorazowe sprzątanie bieżące jezdni ulic w granicach administracyjnych miasta
  Turek (etap II),
- etap III - jednorazowe sprzątanie jezdni ulic w granicach administracyjnych miasta Turek
   oraz jezdni dróg powiatowych w granicach administracyjnych powiatu tureckiego (etap III),
 
Termin wykonania zamówienia
 
Termin realizacji zamówienia - usługi:
w ramach I etapu - zostaną wykonane w terminie do dnia 15 kwietnia 2024 r
w ramach II etapu - zostaną wykonane w terminie do dnia 30 sierpnia 2024 r.,
w ramach III etapu - zostaną wykonane w terminie do dnia 30 listopada 2024 r

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Kacprzak - Kierownik ZPP Turek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-15 18:15:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Roman Kacprzak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-16 09:33:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-09 07:51:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
216 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony