ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco w ilości 550 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco w ilości 550 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku

Szczegóły informacji

Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco w ilości 550 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: Tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt.1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 2024/BZP 00024877/01

Termin składania ofert / wniosków: 2024-01-18 08:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-01-18 08:45:00

Miejsce złożenia oferty: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Ogłoszono dnia: 2024-01-10 przez

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu pod numerem  2024/BZP 00024877/01 z dnia 2024-01-10
 
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
 
identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia :
ocds-148610-d59cf601-ae0f-11ee-a06e-7a3efa199397
 
Termin składania ofert upływa w dniu 18-01-2024 roku, o godz. 08:30.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18-01-2024 roku, o godz. 08:45.
 
 
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
 
 
Minimalny opis zamówienia:
 
Przedmiotem postępowania jest wykonanie zamówienia polegającego na dostawie mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco w ilości 550 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku.
Mieszankę mineralno – asfaltową na gorąco Wykonawca przygotuje do dyspozycji Zamawiającego, a Zamawiający odbierze własnym transportem; załadunek należy do Wykonawcy.
Wykonawca uwzględni wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania umowy, w tym koszt załadunku na środek transportu podstawiony przez Zamawiającego.
Dostawa następować będzie po złożeniu zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego, przy czym minimalna ilość jednego zamówienia wynosić będzie 4 tony.
Dostawy należy wykonywać w dniach pracy Zarządu Dróg Powiatowych, w godz. 7.00 – 15.00.  
Ilość określona przez Zamawiającego jest wielkością maksymalną, jaką Zamawiający może nabyć w okresie trwania umowy. Ilość zamówionej przez Zamawiającego mieszanki uzależniona jest od jego rzeczywistych potrzeb. Zamawiający może zamówić ilość mniejszą, ale nie mniej niż 450 ton. Z tytułu zamówienia mniejszej ilości mniejszej przez Zamawiającego Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
Mieszanka mineralno – asfaltowa na gorąco winna odpowiadać wymogom określonym w normie PN- EN 13108:1: 2016-07, przy czym winna ona być postawiona do dyspozycji Zamawiającego w takiej postaci, aby spełniała warunki niezbędne do jej wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem w chwili wbudowania, z uwzględnieniem odległości od miejsca wbudowania i sposobu transportu.
Mieszanka  na gorąco powinna spełniać wymagania określone w  PN EN 13108:1: 2016-07 z zachowaniem wymaganych właściwości (ziarnistość mieszanki 0-11mm) i temperatury do wbudowania (130 – 1500 C).
W związku z ww. wymaganiami technicznymi Zamawiający zastrzega, że maksymalna odległość wytwórni masy do siedziby zamawiającego powinna wynosić do 50 km.
 
 
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik do SWZ
 
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
 
Jeżeli Wykonawca posiada kwalifikowany znacznik czasu, należy go przedłożyć wraz z podpisem lub pieczęcią
elektroniczną, w celu określenia dokładnej daty powstania dokumentu elektronicznego.

 
« powrót do poprzedniej strony