ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości 40 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości 40 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku

Szczegóły informacji

Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości 40 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: Tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt.1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 2024/BZP 00025569/01

Termin składania ofert / wniosków: 2024-01-18 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-01-18 09:15:00

Miejsce złożenia oferty: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Ogłoszono dnia: 2024-01-10 przez

Treść:

 
Ogłoszenie o zamówieniu pod numerem  2024/BZP 00025569/01 z dnia 10 stycznia 2024
 
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
 
 
 
dentyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia :
ocds-148610-1567ae14-ae10-11ee-a06e-7a3efa199397
 
Termin składania ofert upływa w dniu 18-01-2024 roku, o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18-01-2024 roku, o godz. 09:15.
 
 
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
 
 
Minimalny opis zamówienia:
 
Przedmiotem postępowania jest wykonanie zamówienia polegającego na mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ilości 40 ton w workach po 25 – 30 kg na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku.
Mieszankę mineralno – asfaltową na zimno Wykonawca dostarczy i rozładuje Zamawiającemu do siedziby Zamawiającego tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek
Dostawa następować będzie po złożeniu pisemnego zamówienia przesłanego e-mailem.
Dostawy należy wykonywać w dniach pracy Zarządu Dróg Powiatowych, w godz. 7.00 – 15.00. 
Ilość określona przez Zamawiającego jest wielkością maksymalną, jaką Zamawiający może nabyć w okresie trwania umowy. Ilość zamówionej przez Zamawiającego mieszanki uzależniona jest od jego rzeczywistych potrzeb. Zamawiający może zamówić ilość mniejszą, ale nie mniej niż 35 ton. Z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości mieszanki Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
Mieszanka mineralno – asfaltowa na zimno winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę dopuszczającą ją do stosowania w budownictwie drogowym.
Mieszanka mineralno – asfaltowa na zimno powinna spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach z zachowaniem wymaganych właściwości (ziarnistość mieszanki 0/8 mm),możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją, możliwość stosowania w temperaturze -10°C do +30 °C przechowywania mieszanki przez okres min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu.
 
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik do SWZ
 
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
 
Jeżeli Wykonawca posiada kwalifikowany znacznik czasu, należy go przedłożyć wraz z podpisem lub pieczęcią
elektroniczną, w celu określenia dokładnej daty powstania dokumentu elektronicznego.
 

 
« powrót do poprzedniej strony