Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta TurekDrukuj informację Zamówienie publiczne: Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta TurekSzczegóły informacji
Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta Turek
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: w toku
Tryb: Tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt.1 ustawy
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: 2024/BZP 00237318
Termin składania ofert / wniosków: 2024-03-18 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-03-18 09:30:00
Miejsce złożenia oferty: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Treść:
Ogłoszenie o zamówieniu pod numerem 2024/BZP 00237318 z dnia 2024-03-08
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia :
ocds-148610-952686d4-d982-11ee-8305-7e4937eb936d
Termin składania ofert upływa w dniu 18-03-2024 roku, o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18-03-2024 roku, o godz. 09:30.
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne:
a) koszenie traw i chwastów w pasach zieleni (trawnikach)
b) koszenie odrostów trawy i chwastów wyrastających w chodnikach (drogi piesze – chodniki, drogi pieszo – rowerowe, drogi rowerowe ) wraz ze zbiorem pokosów z pasa drogowego ulic powiatowych na terenie Miasta Turek,
- usługa będzie realizowana za pomocą narzędzi ręcznych i maszyn spalinowych tj. kosy spalinowe, kosiarki samojezdne i bijakowe, - odpady powstałe w wyniku realizacji zadnia wykonawca usunie wraz z uporządkowaniem terenu wokół na własny koszt,
- przy drzewach należy zachować środki ostrożności związane z ochroną drzew. Zanieczyszczenia naniesione na jezdnię w wyniku prowadzenia robót wykonawca winien natychmiast usunąć.
Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Usługa jest realizowana zgodnie z:
• Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
• Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
• Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
• Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym,
• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
• Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
• Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
Wykonawca opracuje projekt organizacji ruchu na czas wykonywania prac w dostosowaniu do posiadanego sprzętu oraz własnych metod organizacyjnych. Projekt organizacji ruchu winien być zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem oraz przez Zamawiającego.
Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren prac z zachowaniem najwyższej staranności i przepisów prawa.
Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
- Opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SWZ
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik do SWZ
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
Jeżeli Wykonawca posiada kwalifikowany znacznik czasu, należy go przedłożyć wraz z podpisem lub pieczęcią
elektroniczną, w celu określenia dokładnej daty powstania dokumentu elektronicznego.