ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta TurekDrukuj informację Zamówienie publiczne: Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta Turek

Szczegóły informacji

Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta Turek

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: Tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt.1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 2024/BZP 00237318

Termin składania ofert / wniosków: 2024-03-18 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-03-18 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Ogłoszono dnia: 2024-03-08 przez

Treść:

 
Ogłoszenie o zamówieniu pod numerem  2024/BZP 00237318 z dnia 2024-03-08
 
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
 
 
 
identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia :
ocds-148610-952686d4-d982-11ee-8305-7e4937eb936d
 
Termin składania ofert upływa w dniu 18-03-2024 roku, o godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18-03-2024 roku, o godz. 09:30.
 
 
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
 
Opis zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne:
a) koszenie traw i chwastów w pasach zieleni (trawnikach)
b) koszenie odrostów trawy i chwastów wyrastających w chodnikach (drogi piesze – chodniki, drogi pieszo – rowerowe, drogi rowerowe ) wraz ze zbiorem pokosów z pasa drogowego ulic powiatowych na terenie Miasta Turek,
- usługa będzie realizowana za pomocą narzędzi ręcznych i maszyn spalinowych tj. kosy spalinowe, kosiarki samojezdne i bijakowe, - odpady powstałe w wyniku realizacji zadnia wykonawca usunie wraz z uporządkowaniem terenu wokół na własny koszt,
- przy drzewach należy zachować środki ostrożności związane z ochroną drzew. Zanieczyszczenia naniesione na jezdnię w wyniku prowadzenia robót wykonawca winien natychmiast usunąć.
 
Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Usługa jest realizowana zgodnie z:
 
• Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
• Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
• Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
• Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym,
• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
• Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych, • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
• Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
 
Wykonawca opracuje projekt organizacji ruchu na czas wykonywania prac w dostosowaniu do posiadanego sprzętu oraz własnych metod organizacyjnych. Projekt organizacji ruchu winien być zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem oraz przez Zamawiającego.
 
Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren prac z zachowaniem najwyższej staranności i przepisów prawa.
 
Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
 
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SWZ
  2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik do SWZ
  3. Projektowane postanowienia umowy  (projekt umowy)- załącznik  do SWZ
 
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
 
Jeżeli Wykonawca posiada kwalifikowany znacznik czasu, należy go przedłożyć wraz z podpisem lub pieczęcią
elektroniczną, w celu określenia dokładnej daty powstania dokumentu elektronicznego.

 
« powrót do poprzedniej strony