Ogłoszenia różne Zarządu Dróg Powiatowych w Turku
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Drugi przetarg pisemny nieograniczony publiczny - na sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego Zarządu Dróg Powiatowych w Turku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Drugi przetarg pisemny nieograniczony publiczny - na sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego Zarządu Dróg Powiatowych w Turku
Ogłoszenie o przetargu nr 02/2023
OGŁOSZENIE O PRZETARGU nr 02/2023
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza drugi przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych składników majątku ruchomego
Na podstawie §9 ust. 1 Regulaminu stanowiącego załącznik do uchwały nr 586/2013 Zarządu Powiatowego Tureckiego z dnia 06 listopada 2013 roku w sprawie sposobu i zasad gospodarowania zbędnymi lub zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego znajdującymi się w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku, Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza drugi przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych nw. składników majątku ruchomego:
- kosiarka rotacyjna Z-042
- kosiarka rotacyjna Z-069
- kosiarka rotacyjna MEWA 1.65
- głowica do czyszczenia (pogłębiania rowów) ROLMEX PR-80
- głowica do cięcia krzaków i gałęzi ROLMEX TR-155
- głowica do ścinania (frezowania) poboczy ROLMEX SP-90
- recykler Bagela BA 7000 rok produkcji 2001
zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Ogłoszenie o przetargu opublikowane jest Biuletynie informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku pod adresem: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/ oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Sprzedającego.
- Oferty należy składać na druku oferty, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia w zamkniętych kopertach.
- Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne składniki przedmiotu przetargu
- Cena wywoławcza ww. składników została określona w załączniku nr 1 do ogłoszenia
- Kryterium wyboru oferty będzie cena maksymalna. W przypadku złożenia równoważnych ofert decyduje kolejność wpływu oferty. Przetarg jest ważny, jeżeli przystąpi do niego co najmniej jeden oferent na składnik i zaproponowana przez niego cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej dla danego składnika.
- Koszt załadunku i transportu ponosi kupujący.
- Projekt umowy sprzedaży składnika majątkowego stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia.
- Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki rzeczowe majątku ruchomego: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek do dnia 13 czerwca 2023 roku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, pod numerem: 63 222 31 10
- Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta – zakup sprzętu od ZDP)” należy składać w siedzibie Sprzedającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek w terminie do dnia 13 czerwca 2023 roku., do godz. 15:00. Niedopuszczalna jest modyfikacja oferty po terminie określonym jako termin złożenia oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 czerwca 2023 roku, o godz. 10:00.
- Otwarcia ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego składnika dokona komisja powołana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych w Turku..
- Wyniki przetargu zostaną ogłoszone na tablicy ogłoszeń w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/.
- Przetarg należy uznać za ważny, jeżeli do przetargu przystąpił co najmniej jeden oferent i zaproponowana cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej.
- Kupujący ustalony w drodze przetargu jako nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w terminie 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 14 dni od dnia przetargu.
- Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych w Turku zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z uzasadnionych powodów.
- Informacje o przedmiocie sprzedaży i warunkach przetargu można uzyskać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku przy ul. Kolska Szosa 64, tel. 63 222 31 10 w godzinach pracy urzędu.
- Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1 ze zm.), Administratorem danych osobowych, zawartych w przesłanych ofertach, jest Zarząd Dróg powiatowych w Turku z siedzibą przy ulicy Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: lub pisemnie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Dane zostaną wykorzystane na potrzeby przeprowadzenia przetargu. Po zrealizowaniu celu, dla którego dane zostały zebrane, będą one przetwarzane jedynie do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
Załączniki
Pobierz dane XML Drugi przetarg pisemny nieograniczony publiczny - na sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego Zarządu Dróg Powiatowych w Turku Drukuj informację Drugi przetarg pisemny nieograniczony publiczny - na sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego Zarządu Dróg Powiatowych w Turku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Kiciński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-11 09:43:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Kiciński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-11 10:01:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Kiciński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-21 11:25:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 555 raz(y) |
Przetarg pisemny nieograniczony publiczny - na sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego Zarządu Dróg Powiatowych w Turku
Ogłoszenie o przetargu nr 01/2023
OGŁOSZENIE O PRZETARGU nr 01/2023
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych składników majątku ruchomego
Na podstawie §9 ust. 1 Regulaminu stanowiącego załącznik do uchwały nr 586/2013 Zarządu Powiatowego Tureckiego z dnia 06 listopada 2013 roku w sprawie sposobu i zasad gospodarowania zbędnymi lub zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego znajdującymi się w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku, Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „publiczny” na sprzedaż zbędnych nw. składników majątku ruchomego:
- opryskiwacz zawieszany polowy P-329/2
- kosiarka rotacyjna Z-069
- kosiarka rotacyjna Z-042
- kosiarka rotacyjna MEWA 1.65
- głowica do czyszczenia (pogłębiania rowów) ROLMEX PR-80
- głowica do cięcia krzaków i gałęzi ROLMEX TR-155
- głowica do ścinania (frezowania) poboczy ROLMEX SP-90
- recykler Bagela BA 7000 rok produkcji 2001
zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Ogłoszenie o przetargu opublikowane jest Biuletynie informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku pod adresem: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/ oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Sprzedającego.
- Oferty należy składać na druku oferty, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia w zamkniętych kopertach.
- Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne składniki przedmiotu przetargu
- Cena wywoławcza ww. składników została określona w załączniku nr 1 do ogłoszenia
- Kryterium wyboru oferty będzie cena maksymalna. W przypadku złożenia równoważnych ofert decyduje kolejność wpływu oferty. Przetarg jest ważny, jeżeli przystąpi do niego co najmniej jeden oferent na składnik i zaproponowana przez niego cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej dla danego składnika.
- Koszt załadunku i transportu ponosi kupujący.
- Projekt umowy sprzedaży składnika majątkowego stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia.
- Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki rzeczowe majątku ruchomego: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek do dnia 19 kwietnia 2023 roku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, pod numerem: 63 222 31 10
- Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta – zakup sprzętu od ZDP)” należy składać w siedzibie Sprzedającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek w terminie do dnia 19 kwietnia 2023 roku., do godz. 15:00. Niedopuszczalna jest modyfikacja oferty po terminie określonym jako termin złożenia oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 kwietnia 2023 roku, o godz. 10:00.
- Otwarcia ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego składnika dokona komisja powołana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych w Turku..
- Wyniki przetargu zostaną ogłoszone na tablicy ogłoszeń w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Turku: https://www.zdp.bip.powiat.turek.pl/.
- Przetarg należy uznać za ważny, jeżeli do przetargu przystąpił co najmniej jeden oferent i zaproponowana cena jest równa lub wyższa od ceny wywoławczej.
- Kupujący ustalony w drodze przetargu jako nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w terminie 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 14 dni od dnia przetargu.
- Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych w Turku zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z uzasadnionych powodów.
- Informacje o przedmiocie sprzedaży i warunkach przetargu można uzyskać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Turku przy ul. Kolska Szosa 64, tel. 63 222 31 10 w godzinach pracy urzędu.
- Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1 ze zm.), Administratorem danych osobowych, zawartych w przesłanych ofertach, jest Zarząd Dróg powiatowych w Turku z siedzibą przy ulicy Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: lub pisemnie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek. Dane zostaną wykorzystane na potrzeby przeprowadzenia przetargu. Po zrealizowaniu celu, dla którego dane zostały zebrane, będą one przetwarzane jedynie do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
Załączniki
Pobierz dane XML Przetarg pisemny nieograniczony publiczny - na sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego Zarządu Dróg Powiatowych w Turku Drukuj informację Przetarg pisemny nieograniczony publiczny - na sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego Zarządu Dróg Powiatowych w Turku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Kacprzak - Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych w Turku |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-07 10:32:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Konrad Gromada |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-07 10:53:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Kacprzak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-10 07:34:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 669 raz(y) |
Zasady umieszczania luster drogowych w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego
Załączniki
Pobierz dane XML Zasady umieszczania luster drogowych w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego Drukuj informację Zasady umieszczania luster drogowych w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Kacprzak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-29 10:25:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Wojdyła |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-29 10:25:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Wojdyła |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-29 10:25:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 764 raz(y) |
Ogłoszenie ws. składania wniosków na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia działalności handlowej w 2023 r. okresie tzw. "Wszystkich Świętych"
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie ws. składania wniosków na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia działalności handlowej w 2023 r. okresie tzw. "Wszystkich Świętych" Drukuj informację Ogłoszenie ws. składania wniosków na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia działalności handlowej w 2023 r. okresie tzw. "Wszystkich Świętych"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Kacprzak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-21 08:58:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Ignatowicz - Kowalska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-21 09:00:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Ignatowicz - Kowalska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-21 09:00:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 794 raz(y) |
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Załączniki
Pobierz dane XML KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Drukuj informację KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Ignatowicz-Kowalska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Paruszewski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-30 14:01:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Ignatowicz - Kowalska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-30 14:03:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Ignatowicz - Kowalska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-10 09:30:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1985 raz(y) |
Informacja o obowiązku utrzymania czystości i porządku przez właścicieli posesji położonych przy granicy pasa drogowego drogi powiatowej w okresie zimowym.
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o obowiązku utrzymania czystości i porządku przez właścicieli posesji położonych przy granicy pasa drogowego drogi powiatowej w okresie zimowym. Drukuj informację Informacja o obowiązku utrzymania czystości i porządku przez właścicieli posesji położonych przy granicy pasa drogowego drogi powiatowej w okresie zimowym.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Beata Iwańska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Paruszewski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-24 23:44:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Ignatowicz - Kowalska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-25 08:53:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Ignatowicz - Kowalska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-25 08:53:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2202 raz(y) |